3 Mayıs 2011 Salı

Hotel Básico • Mexico








  Lobby





photos © Hotel Básico
http://www.hotelbasico.com/

Fotoğraflara sanki yeni bir dünyaya konuk oluyormuş gibi baktım ve çok etkilendim. Herşey bir film karesi gibi düşünülmüş ve öyle dekore edilmiş olmalı. Çok özel göründü bana ve bir hikayesi olduğu çok belli. Herşey daha lobiden içeriye girerken sanki bir sokak pazarı tarzında başlıyor. Öyle gelişi güzel dekore edilmiş gibi sanıyorsunuz ama Meksika'lı sanatçılar tarafından yapılan eşyalarla süslenmiş, içinde küçük bir antresi var. İki kat arasında sadece 15 tane odası olan, geri dönüşümlü eşyaların dokusunu hissettiğiniz, sıhhi tessisat borularına hiç aldırış etmeden kendi tarzını son derece güzel yansıtmış. Kısacası ben çok etkilendim, belki hep gitmek istediğim bir şehir olduğu içindir bilmiyorum ama Meksika'da kalacağım otelimi buldum sanırım.

5a. Av. y calle 10, Playa del Carmen, Quintana Roo, México, 77710

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder